Consultanta si audit in domeniul resurselor umane si salarizarii

  • Analiza si consultanta in domeniul organizarii/reorganizarii firmei – inclusiv documentele organizatorice (organigrama, stat functii, regulament de organizare si functionare, regulament intern);

  • Auditul activitatii de resurse umane – atat pe administare de personal, documente aferente, aplicarea prevederilor legislative in domeniu;

  • Consultanta pe probleme legislative – aplicarea prevederilor legislatiei muncii;

  • Consultanta in domeniul cercetarilor disciplinare, concedierilor;

  • Consultanta pe probleme de negocieri colective;

  • Consultanta/elaborare proceduri in diverse segmente ale activitatii: politici motivationale, sisteme de recompense, implementarea managementului pe obiective.

Administrare personal

  • Intocmirea dosarelor de personal, inclusiv consultanta la intocmirea fiselor de post;

  • Completarea si depunerea Registrului General de Evidenta a Salariatilor;

  • Intocmirea si inregistrarea contractelor individuale de munca / actelor aditionale de modificare a contractelor individuale de munca si transmiterea la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul electronic ReGES/REVISAL;

  • Mentinerea la zi a tuturor datelor de evidenta a salariatilor si a datelor de evidenta a muncii;

  • Intocmirea deciziilor de incetare/suspendare a activitatii si inregistrarea acestora la Inspectoratul Teritorial de Munca prin sistemul electronic ReGES / REVISAL;

  • Intocmirea adeverintelor de vechime, adeverintelor de salariat, adeverintelor de salariu, adeverintelor privind deducerile personale, adeverinte privind stagiul de cotizare si orice alte adeverinte solicitate de catre angajati.

Calcul salarial

  • Verificarea pontajului lunar, corectitudinii datelor inscrise in certificatele de concediu medical;

  • Calculul drepturilor salariale: salariul de baza brut realizat, indemnizatii cuvenite pentru concediul de odihna, indemnizatii de concediu medical pentru incapacitate temporara de munca, bonusuri salariale nete sau brute,  sporuri salariale in suma neta/bruta sau procent, diverse adaosuri salariale, avantaje in natura;

  • Intocmirea declaratiilor de salarizare ce stabilesc dreptul la deduceri personale si toate celelalte elemente necesare in calculul salarial (functia de baza, casa de asigurari de sanatate, numarul de persoane aflate in intretinerea salariatului, gradul de handicap, etc.);

  • Intocmirea statului de plata, centralizatorului de taxe sociale angajat/angajator;

  • Emiterea fluturasilor de salariu, borderourilor de plata prin banca;

  • Generarea, semnarea si transmiterea la ANAF a declaratiei unice D112/declaratiei 205;

  • Generarea notei contabile de salarii.